Badania NPS w interesie przedsiębiorcy
Wykorzystaj elastyczne badania mierzące poziom lojalności klientów, aby odnotować zyski w Twojej firmie. Uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów może być o wiele łatwiejsze niż się wydaje. Klienci chętni do pozostawienia opinii na temat produktów i usług, które oferujesz, a także na temat jakości obsługi w twojej firmie, są źródłem cennych informacji.
Wykorzystanie ich w odpowiedni sposób pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na istotne pytania dotyczące działania Twojego przedsiębiorstwa, oczami konsumentów krytyków, klientów neutralnych, a także ambasadorów marki.
Zwiększ poziom lojalności klientów
Różnorodne opinie, które otrzymasz wykorzystując badania NPS, pozwolą Ci nie tylko wskazać 3 typy klientów. Dzięki badaniu dowiesz się również, jakie są konsekwencje ich działań:
– krytycy marki mogą szybko odejść i nigdy już nie wrócą, przy okazji robiąc Twojej firmie czarny PR,
– klienci neutralni klienci, którzy są obojętni wobec marki,
– promotorzy marki najbardziej lojalna grupa, promująca Twoją markę.
Uzyskane wyniki pozwolą Ci się skupić na potrzebach klientów i wprowadzeniu zmian, by neutralni konsumenci stali się promotorami marki. Wyraźne zaangażowanie w sprawy klientów, przez pracowników obsługi, punktuje na ogólnej satysfakcji tych pierwszych.
Zwiększenie poziomu lojalności obecnych konsumentów jest jednym z najprostszych rozwiązań, jakie możesz wprowadzić w swoim przedsiębiorstwie przez badania NPS. Warto podkreślić, że zadowoleni z Twoich produktów i usług klienci, będą je polecać kolejnym osobom.
Zarządzaj marką światowej klasy
Standardy wskazują, że najlepsze światowe marki uzyskują wyniki badania NPS na poziomie 70+. Jest to różnica pomiędzy promotorami marki, a jej krytykami. Dobry wynik w tym zakresie osiąga się już na poziomie 50 punktów, jednak dążenie do najlepszych efektów w relacjach z klientami pozwoli wyprzedzić konkurencję i stworzyć markę bliską konsumentom.
Łatwość pozyskania informacji, dzięki zaawansowanym narzędziom online, takim jak aplikacja do ankiet online SurvGo™, usprawnia proces przemian w celu:
– udoskonalenia opieki posprzedażowej,
– powiększenia grona klientów,
– rozwijania produktów i usług,
– uzyskania przewagi nad konkurencją,
– stworzenia marki przyjaznej klientom.
Aplikacja SurvGo™ to:
– szybkie tworzenie ankiet przy pomocy kreatora lub przez zastosowanie gotowych szablonów,
– przesłanie ich do celowej grupy respondentów, zróżnicowanej pod względem cech społeczno-demograficznych,
– monitoring wyników przesyłanych odpowiedzi w czasie rzeczywistym,
– możliwość wprowadzania zmian do kwestionariusza badań, w trakcie ich przeprowadzania.
Innowacyjne badania opinii z wykorzystaniem wskaźnika NPS to rozwiązanie na miarę Twojego biznesu! Skorzystaj z intuicyjnych rozwiązań aplikacji SurvGo i poznaj opinie klientów.